27 Şubat 2018 Salı

İnstagramda işte söyle böyle seyler ...

Geçenlerde „ dayatılmış güzellikler“ üzerine bir kaç video izledim; Tabii ki doğallık her halükarda favorimdir.
Bir eski Instagram kullanıcısı olarak daha burada çirkin bir kadına rastlamadım çok şükür 🙏😎 . Photoshop'lar, efektler buram-buram Hollywood kokuyorlar. O kadar cesaretliyim ki çok çok makyajsız efektsiz fotoğraflarımı yüklemişimdir. Ama nasıl ki birisiyle tanışınca ve Instagram hesabımı takibe almaya başlayınca  „İnşallah onlara denk gelmez ,inşallah çok canı sıkılır da aşağılara inmez“ dediğim olmuyor değil anasını satayım.
Aslında fotoğrafta beni görüp „wouwww Çok güzelsin Çok seksisin Sen“ diyenler genelde beni canlı gördüklerinde „ aaa ya şeeey Sen nasıl tatlısın öyle ya“ demeyide hiç bir zaman ihmal etmiyorlar. Allah belanızı versin emi sizin, bu kadar üstüne basa basa söylenir mi lan?  Bu işler böyle olmuyor Allahsızlar.
Yüzüme gel birde tekme at tam olsun , orada öldür çek silahı vur pezevenk ne bekliyorsun.
Neyse diş doktorunda oturuyorum, dış çirkinliğim yetmiyormuş gibi birde içten içe çirkinleşmeye başladım. Dişim kırıldı ya, artık öyle ağzımı açıp yırtılana kadar nah gülerim.
Neyse işte oturuyorum. Eskiden bir dergi elime alıp kültür arttırırdım ama şimdi nerdeee... Sosyal medya iliklerime kadar hapsetmiş beni kendine. Instagram'a girdim tabii ki de Canım. Şöyle dolanıyorum 'Yine Kadınlar-Erkekler Güzel Yine Çiçek ' 😂 ha birde bunu yazanlarda var „Yine mi Güzeliz Yine mi Çiçek „ diye ve ben altına hayır değilsiniz yazmayı ne çok istiyorum.
Durun hazır yazmışken şunu da ekleyeyim ki , durumu bomba gibi olup artık kıçını neredeyse parayla silecek insanların mağdur ayaklarına özellikle kafa atmak istiyorum ki  Allahtan antidepresanlarımı düzenli bir şekilde alıyorum „ Yani kafa güzel kafa „ Sakin Sakin Bakıp Yav He He  deyip geçiyorum.
Siz o hapa dua edin o hapa , yoksa etrafımda bir Allah'ın kulu kalmaz.
Birde gerçekten durumu iyi olmayan ama sırf takipçi toplamak adına varını yoğunu ortaya atan tiplerde var. Hele bir tanesi vardiki ,daha fenomen olmadan önce fenomen olan insanların canlı yayınlarında kendisini yerlere atıp parçalıyordu. Ama ne demişler „Azimli sıçan demiri delermiş“.  Bravo çok güzel sıçtınız Bayan, harbiden Fenomen oldu ya la.
Gördüğüm zaman hep şunu diyorum ; „ Bu sahtekarlığını bir ben mi görüyorum senin '' diye? Sanırım ben çok öyle düşündüğüm gibide dünya iyisi değilim galiba.
Haplardan haplardan ..
Birde kadının 'İçinin Çirkinliği' yüzüne vurmuş ya o derece. Eğer abartıyorsam Allah bana Bir daha antidepresan eğlemesin 😎 .
Ama öyle tatlı insanlarda var ki Instamını gördüğümde bağrıma basasım var.
Tamam tamam bu iftiraları fenomen olamadım diye yapıyorum. Bir 'Fenomen' yapmadınız ya beni aşk olsun. Allah’ın adını verdim neyim eksikti ?? Yemedim içmedim video yaptım, tüm hayatımı anlattım oda çekici gelmedi, çocuk doğurursam olur dedim çocukta yapamadım iyimi  😂
Geriye ne kaliyor ?  Takipçi mi satın almak? 
Yok vallahi çok utanç verici 😂
Bu arada dün bukadarken bir anda şu kadar olan ufak esnaf kardeşlerim; takipçi satın aldığınızda belli oluyor. Biz yada Ben Sadece yüzüne vurmuyoruz yoksa o kadar zeki değilsiniz be Hacı 😂
Herkes Moda ikonu herkes. Hatta biri var yemin ediyorum Amerika'da yaşıyor sanki. Artık vallahi „yoooouwwwwww negger „ dedirtecek kıvama geldi „ nerede lan bizim hayırlı günler , hayırlı akşamlar ablalarımıza ne oldu ? Ne oldu Size? Ne ara böyle  oldunuz siz ya?? Buram-Buram Anadolu kokup sonra Bevirli hillssss ayakları çok komik çok eğreti duruyor. Canım benim ya, yapmayın ne olur yapmayın. Aynı boku sıçıyoruz ben biliyorum ya“ Neyse sıra bana gelsin, ne demiştik diş doktorunda oturuyorum ve kiminle karşılaştım tabii ki „Kim Kardaşyannn bacımızla“ şöyle girdim hesabına. Asla takip etmem ama bir göz atim dedim. Anam kadın çok efsanevi bir şey “ Geçenlerde çıplak pozunun altına „ you are mommmm „ diye yorum yazan ve ahlak dersi vermeye çalışan Demet Akalın'ın da sözleri maşallah her fotoğrafta çivi gibi çakıldı:
''Sen anasın hele şu pozlara bak terbiyesiz. '' 
Sonra erkeklerimiz bizi niye beğenmiyor , beğenmez tabii ki 😂 . Çıtayı öyle bir yükseltmiş ki ilelebet kimsenin şansı yok .
Baktım sağdan baktım soldan, ufak bir benzerlik arıyorum ama yok. Yok şu kıyafeti ben giyseydim falan, yok saçlarım şöyle olsaydı ,Yok yok Yok yok hiç bir benzerlik yok.
Sonra Allah tarafından bir ışık girdi gözlerime „ aaaaa boyu boyu aynı benim kadar „ Nasıl bir mutluluk nasıl bir heyecan bendeki görmeyin gitsin.
Sanki 1 Kutu antidepresanı o anda içmiş gibi , kafa hoşşş duygularrrr tavan.
İşte bu ya deyip günümü kurtardım😂

Eğer sende böyle salaklıklarla gününü kurtarıyorsan sakın korkma her şey yolunda. En yakın doktora gidip hapını yazdır emin ol senden mutlusu olmayacaktır 😘 .    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder