10 Eylül 2017 Pazar

Hayata dair Izin gercegim😂

Ben izin yapmak icin bavulumu hazirlamaya basladigim andan itibaren Böyle Bir sarjim fulleniyor,bildigin %89 oluyorum.
Havalanina vardigimda Ve bavulum elimde o kapidan girer girmez Bir anda 1,58 cm boylu Derya ,oluyormu 1,75 ( 90-60-90) 😳
Bir afet-I Devran oluyorum görmeyin gitsin.
Aynalara bakmaya doyamiyorum,Masallah demelerden,götûme cimdik atmalardan alamiyorum kendimi.

Chek-in 'e bavulumu verirken o narin vucuda sahip olmaninda kirilganligiyla,Bir kibarlasiyorum Bir kibarlasiyorum sanirsin 5 cayini hep Charles ailesiyle iciyorum.

Ucagi beklerken kitap okumalarmi ,etraf Hic umrumda degil edalarimmi  "zaten herkes ezik ,banel,varos 😂 Bir Benim gercek"kafa sesimi öpüsümmü..

Ucag'a binip hosteslerin yolculari karsilama aninda onlara bakip  " Ay geliyor ezikler arkadan,Allah size sabir versin" bakislarimmi..

Ucak Türkiye 'ye indiginde alkislama aninda alkislayanlara "görgüsüzler" demem😂

Oooo hangi birini anlatayim..

Iste o an ,iste tam o anda ucagin kapilari acildiginda 1,75cm den 1,76cm varis benimkisi,Hatta 90-60-90 dan dahada inceliyorum😂 Böyle sarjim iste yine o anda %100 oluyor Ve Ben ölümsüz güzelligimle Ayni Bir ingiliz ati Gibi Saga sola süzülüyorum.
"Hey yavrum hey insanmisin mübarek "diyorum  kendi kendime 😂

Tatil boyunca Böyle geziyorum ,tüm güzellik tanricalarini ezip geciyorum .
Tek Ben varim,Türkiye topraklarinda görülmemis Bir güzellik Ben Sadece Ben diye diye ..

  • Tatil dönüsü havalanina %23 sarjinizi düsünün öyle giriyorum iceri " Hadi Derya Dayan daha sarjin var tüketme kendini diyorum " Ve bavulu verene kadar iyi gidiyor daha ,Hala güzelim Hala giderim var motivasyonlarim Ve cabalarim😂
  • Sonra ...
Ucaga binip o kemeri bagladigim anda sarjima kiyamayip uyku moduna aliyorum kendimi.

Almanya'ya indigimizde kapilar acildiginda %0 oluyorum ,Bir aynaya bakiyorumki 1,58cm olmusum yine ,yine Ayni lahnettttttt göt,göbek 😂😂😂 


Ya Bunu Tek benmi yasiyorum ya ????😂😂😂😂 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder